Friday, December 01, 2006

آرزو بر جوانان عیب نیست

بالاخره با این آر اس اس بیشتر آشنا شدم و یک نرم افزار خوب هم که قبلا پیشنهاد شده بود دانلود کردم.
این عزیزی که این کنار میبینین، در ماسوله چای خانه دارد. آن بساط چای آن پایین هم متعلق به اوست.
نگاهی می کردم به سایت زیبای شرکت اپل؛ همین که آی پاد می سازه. خلاصه کمی این طرف و آن طرف و شروع کردم به خرید (یا همان توهم خرید ) یک سیستم کامپیوتری با مشخصات زیر
  • Two 3.0GHz Dual-Core Intel Xeon (4 x 3.0GHz CPUs)
  • 16GB (8 x 2GB) of RAM
  • 3TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s Hard (4 x 750GB)
  • NVIDIA Quadro FX 4500 512MB, Stereo 3D (2 x dual-link DVI)
  • Two Apple Cinema HD Displays (30" flat panel)
  • Two 16x SuperDrives
  • Mac OS X Server (Unlimited-Client)
  • Plus wireless KB and mouse
خوب البته که قیمتش خیلی قابل توجه ولی آرزو بر جوانان عیب نیست. راستش قضیه بیان آرزو نیست بیشتر از شدت تعجب دارم می نویسم که آخه یه همچین سیستمی به چه دردی ( برای عموم ، نه! شما فرق می کنین ) می خوره؟
-----------------------------------
پ.ن :
1- قیمتش کمی بیش از 18 هزار دلار بود ولی نگران نباشین به هیچ دردی نمی خوره!
2- می بخشید که این پست کمی مادی شد؛
3- جا داره که یک تبریکی هم عرض کنم خدمت مخابرات لااقل در قزوین که نه تنها ویکی پدیا و سایت مورد علاقه ی بنده فوتو دات نت که حتی با مشقت فراوان و تلاش شبانه روزی موفق شده عکس های وبلاگ من رو فیلتر کنه! خدا قوت؛

No comments: